19 Mayıs 2010 Çarşamba

Git kendi suyunu kendin al (!)


Gel pisi pisi... Bu beynine damacana monteli kediciği eve ilk aldığımda geyik olur masanın üstüne koyarım, üzerine arası sıra panoya sığmayan notları post-itlerim falan diye düşünüyordum. Ta ki minik kedicik Sosyal medyayı ele geçirene kadar.
Hayır sempatikliğine gerçekten bir sözüm yok ama ben ilk karşılaştığımda bu ufaklığın (ufaklık desemde boyu üç karış kadar falan) bu denli büyük bir tahrip gücü olacağını tahmin etmiyordum.
Ve işte her ne olduysa benim bu küçük su pınarını masamın bir köşesine koyup gerçekten onun yeri oraymışçasına hissetirmem ile oldu. Bir blog yazarının yegane isteğidir herhalde trendsetter olmak (bilmeden de olsa). Normal de çocuklara sempatik görünmesi amacıyla üretilmiş bu minik kedicik benim için çalışırken ihtiyaç duyulan bir yudum su kontenjanını doldurması için bir masa objesi olmuştu.
Her görenin "Bende istiyorum" demesi ile sonuçlanan bu teşebüssün ardından bu minik kediden bir sürü bulduk bir sürü aldık. Fiyatı 35TL bu minik kediciğin. Buyurun doya doya için suyunuzu.

1 yorum:

  1. sizi üzmek istemem ama 20 lira eminönünde, bardağıylan birlikte :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails