25 Ağustos 2010 Çarşamba

Oyuncakların Geç Kalan Hikayesi

-Tamam beyler, bu bir soygundur. Kimse kımıldamasın!! Şimdi şu kasayı boşaltın bakalım. HAhhahHahahaaa. PARA PARA PARA!

Andy'nin hayal dünyası Patates Kafa'nın suçlu görüntüsü ve Woody'nin kahraman halleriyle başlayan oyuncak hikayemizi dün 3ledik. Küçükken sürekli oyuncaklarımı konuşturmaya çalışmamdan mı yoksa canlanabilecekleri hayaliyle uzun süre yaşadığımdan mı bilmiyorum her türlü oyuncak hikayesi beni çok etkiler. Zamanında ben de çok istedim ki o küçük oyuncaklarım canlansın birlikte maceralara dalalım, birlikte gezelim tozalım. Ve biliyorum ki aslında siz de çocukken oyuncaklarınızla konuştunuz, canlanmalarını istediniz ama çaktırmıyosunuz, neyseee...!!
Bilmeyenler için oyuncakların 3. hikayesi Andy'nin üniversite çağına gelmesi ve artık oyuncaklarını tavan arasına kaldırmak ya da bağışlamak arasında vereceği kararla başlıyor ve oyuncakların istenmediklerini düşünerek gitmeyi seçtikleri bir anaokulunda yaşadıkları maceralarla devam ediyor. İşte biz bu maceralar sırasında çooookkk güldük. Ama bildiğiniz bayaa güldük. Bu kadar güzel olmasını çok istemiştim de hiç tahmin etmemiştim açıkçası.
Fakat biz daha henüz sinemaya gidememişken benim ilk(?) Toy Story oyuncağım elimdeydi :))




Siz de oyuncakların hikayesini her an hatırlayıp gülmek istiyorsanız Toy Story baş karakterlerinin hepsinin büyüklü küçüklü oyuncaklarını Toyz Shoplarda bulabilirsiniz. Şimdi siz "acaba benim eski oyuncaklara ne oldu?" diye düşünedurun ben Jessie'yi de alıp şu çok güldüğümüz sahneyi izlemeye koyuluyorum. İzlemediyseniz size de iyi seyirler .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails