25 Temmuz 2010 Pazar

Better Watch Out Cause I'm a War Machine

Hayır tamam konuyla alakası pek olmayabilir ama ben buradan başlamak istiyorum. Allah allah kime ne?! Blogun yegane iki yazarından biri ben değil miyim? Kim ne diyebilir acaba? Evet kendisi nev-i şahsına yandığımın bir Kiss şarkısıdır aynı zamanda "War Machine". Ve şöyle der 'Better watch out, cause i'm a war machine...' Hani çalınsa AC/DC'nin yanında filmde hoş olabilecek bir şarkı diye düşünmüşlüğüm var mıdır? Ee var tabi, yadırganamaz bir karizması var şarkının...
Figürü görünce gerçektende "Better watch out hacı, this is a harbici war machine" diyerek Le havle la isla bonita HotToys bu kadar da yardırılır mı be kardeşim diyorsunuz. Hayır yani bir figür yapılırken 36 farklı noktadan tutup büküp sergilenebilecek bir figür yapıyorsanız, ben o nokta da bir dakika durup saygılarımı önlerine pervasızca halı edebilirim ancak. Dünya üretim limiti de olsa hayli klas bir figür olacakmış 30 cm'lik War Machine figürü ama hadi affettik onu da.
PVC'den imal figürümüz yanında al bir kafa nereye dayarsan daya niteliğinde bir ekstra kafa ve birkaç ekstra elle karşılıyor bizi kutuyu açtığımızda. Göğüsünde ve ellerinde bir Iron Man zırhı klasiği olan LED aydınlatmalar ve arka tarafta açılıp kapanabilen flipler bulunuyor küçük Don Cheadle'ın. Bu ayın sonlarına doğru çıkması beklenen figürümüzün ceplere inat, akıllara ziyan fiyatı ise 450TL'imiş. Ha ben bu parayı vermem diyorsanız (yargılamıyoruz canım allah allah) buyurun şarkıyı dinleyelim. Better Watch Ouuut ..... Cause I'm a Waar Machiinee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails